Jag tävlar! - Vinn en digitalkamera med Shopello.se!

Jag är med i en grym tävling om en färggrann kamera som bloggen fitnessbyisabelle har i samarbete med shopello.se! Kika in och tävla ni också!
 
Blir jag den lyckliga vinnaren i denna grymma tävling vill jag ha kameran i färgen rosa.
 
Min motivering:
 
Fota och filma är för mig en passion,
bilder jag med kameran skulle ta är minst en miljon.
Liten snygg och trendig får den alltid plats,
så den kommer med även om man får jäkta och ta sats.
Nu är min mobil den enda trogna vän jag har att fota och filma med,
så att vinna denna grymma kamera skulle vara ett glädjande besked.
Bilderna och filmerna skulle få en utmärkt kvalite,
och det i bloggen skulle bli en enorm succe!
Vinna vill vi självklart väldigt många,
jag skulle varje betydelsefullt ögonblick i framtiden kunna fånga.
Så man lätt kan gå tillbaka och minnas alla fina studer,
och kanske få till en bild som gör magiska under.
Denna kamera skulle för mig bli en trogen vänn för livet,
någonting som jag aldrig, aldrig någonsin skulle ta för givet!
 
Ännu en gång kika gärna in på fitnessbyisabelle och shopello.se! Och var med i deras oslagbara tävling ni också! :)

Kommentarer
Postat av: Malin Westergren

sv: haha ja asgrym frisyr fan :D

2013-06-15 @ 16:45:18
URL: http://westergrenpictures.blogg.se/
Postat av: Sarah

Kanonfin motivering! Hoppas du vinner! :) ♡

2013-06-15 @ 22:59:53
URL: http://sarings.blogg.se
Postat av: Anneli

Grym motivering! :D

2013-06-17 @ 20:43:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0