Myndigheter fy fan vilka nollor :)

Ja själv ska man passa möten i tid och allt.  Men kommer man i tid och allt då kommer inte alla dom som ska komma. ringer man en myndighet då får man sitta i några jävla köer som tar upp var enda krona på ens mobil och när man väl pratar med dom är det så jävla svårt för dom att förstå vad man säger INTE ALLA men de flesta tror jag suttit 3 olika telefon köer idag....
 
Men en del som jobbar med sånt undrar jag vart dom fick sina utbildningar ifrån egentligen. Om dom ens har en.
endel ska iaf få beröm SWEDBANK bästa telefon servicen :D haha det är sant :P
 
Varför uppdaterar jag så sent ? jo för jag har ett liv utanför datorn även om det är svårt att tro :O
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0