Varför man inte ska skaffa gymkort!

 
att man mår bra av att träna ja det kanske man gör men liksom orka betala flera hundra för ett gymkort som man ändå knappt kommer använda eftersom de antingen är för mycket folk. tråkigt gå själv, den man ska träna med har annat för sig, så jävla många anledningar till varför man inte bör skaffa sig ett gymkort. 
 
Ja jag kanske blir lite fet av att inte röra mig men skitsamma jag kan ju gå ut och gå på sommarn istället för betala de jävla kortet som bara skulle blir  liggandes ändå hahahaah :)
 
Men tips till er som ska skaffa ett kort iallafall kolla noga priserna och att de inte är bindande :)
 
Och  med detta sagt har vi konstaterat att jag är snål och lat :)
 
 

 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0