Dalatrafik Falsk Marknadsföring!

Ja precis som det står i rubriken så använder dom sig av Falsk marknadsföring.
 
Känner du någon som tar bilen berätta att bussen går var tionde minut mellan Falun - Borlänge / Borlänge-Falun
står det vilket inte stämmer inte på helgerna Iallafall men vart står det på deras reklam ? 
 
Ja jag vet inte ens om jag tror på att bussarna går var tionde minut ? Gör dom det ?
 
Och dessutom har dom ju höjt Priserna Igen och kommer även göra det nästa år dom höjer med först en krona sen höjer dom så att det ska bli jämt och bli mindre krångel ja men höj inte till ett ojämt antal då från början så ni måste öka priserna igen senare !
 
jag slår vad om att det snart  blir en höjning igen,
 
När jag började åka buss kostade det 16 kr tror jag. idag kostar det 26 kronor och detta är inom den staden man åker !!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
men alla ni busschaffuörer som stannar när man springer efter / låter en åka gratis när man glömt busskort (biljetten gått ut för en minut sen) , öppnar bussarna tidigare för det är kallt  ni ska ha evigt tacksamhet och bra liv.
 
och ni som vägrar folk att åka för alla anledningar ovan ni kan ju bara ta och byta jobb :)
 
 
fÖRLÅT DET KOSTADE 8 KRONOR FRÅN BÖRJAN =)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0